خدمات پرستاری از سالمند در منزل

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. پرستار سالمند در منزل
  4. chevron_right
  5. خدمات پرستاری از سالمند در منزل
خدمات پرستاری از سالمند در منزل

# پرستاری از سالمند خانم در تهران نو # پرستار خانم جهت سالمند

برای درخواست اعزام نیرو برای دریافت پرستار خانم جهت سالمند در منزل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا با افتخار در خدمتتون باشیم …

# قیمت پرستار سالمند در منزل تهران # موسسات نگهداری از سالمندان # پرستار روزانه سالمند # حقوق نگهداری سالمند در منزل # نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

پرستار سالمند فردی است که مسئولیت پرستاری از سالمند را در منزل خودش بصورت روزانه و نیمه وقت بر عهده دارد زیرا سالمندان در این دوره نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند و نسبت به گذشته حساس ترند.

شرت خدماتی پرستاری فرانرس با بیش از 10سال سابقه کار در زمینه نگهداری از سالمند در منزل می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای استخدام پرستار سالمند باشد

شما عزیزان می توانید برای استخدام پرستار سالمند با یکی از شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید آرامش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما بسپارید .

اگر شما هم به دنبال استخدام پرستار سالمند با تجربه و آموزش دیده هستید با ما همراه باشید در این بخش از خدمات موسسه خدماتی پرستاری فرانرس به بررسی یکی از نمونه کارهای پرستاری از سالمند در منزل می پردازیم :

نمونه کار استخدام پرستار سالمند در منزل : خانم جاهدی

📌﷽ : مراقبت از سالمند خانم تنها 70 ساله که با عصا راه می رن و خودشون خودشون رو می شورن ، باید برای حمام کمک کنین به همراه امور منزل و کمک در آشپزی  در زمان دکتر رفتن فقط باید باهاشون برین .

مطالب مرتبط :   استخدام پرستار سالمند در الهیه

همان طور که در بخش توضیحات این نمونه کار مشاهده نمودید شما عزیزان  می توانید با در نظر گرفتن شرایط عزیزانتان در منزل با شماره های موسسه تماس بگرید و از با توجه به نیاز های خود در منزل خدمات دریافت نمایید .

آرامش و آسایش شما و عزیزانتان در منزل هدف ماست آرامش و آسایش خود و عزیزانتان در منزل را به ما و همکارانمان در موسسه خدماتی پرستاری فرانرس بسپارید .

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

💸 حقوق :  حقوق این نمونه کار با توجه به شرایط و خواسته های این کارفرامای عزیز 12.000.000 تومان شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط و خواسته های خود با شماره های موسسه تماس بگرید و از مشاوره های رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید .

هزینه نگهداری سالمند در منزل

سطح سلامت سالمند در تعیین قیمت بسیار مهم می باشد و نوع بیماری و اینکه این بیماری میتواند توانایی سالمند را از فرد سلب نماید باعث افزایش قیمت می شود. یکی از مزایای وجود پرستار و مراقب برای سالمند این است که میتواند از بیمارهایی که احتمال پیش آمد برای فرد سالخورده می باشد را تا حد قابل قبولی کنترل و حتی پیشگیری نماید و نقش چشمگیری در افزایش و کنترل سلامت سالمند دارد.

⏰ ساعت کاری : شبانه روزی ( جمعه تعطیل )

از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه های استخدام پرستار سالمند در منزل ساعت کاری همچنین تعداد روز های کاری در هفته می باشد از این رو شما می توانید با توجه به خواسته های خود در منزل با تماس بگرید و از هزینه های استخدام نیروی مناسب خود اطلاع حاصبل فرمایید .

مطالب مرتبط :   پرستاری از سالمند 65 ساله در منزل

🏠 محدوده : سید خندان ، خ دبستان

شرکت خدماتی پرستاری فرانرس با توجه به تعداد بالای نیروی های پرستاری که در اختیار دارد به شما این نوید را می دهد که شما عزیزان می تواند در هر نقطه ای از تهران و یا کرج که ساکن هستید با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات همکاران ما در منزل خود بهره مند شوید .

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

پیام مدیریت ❤ موسسه فرانرس :

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از روز حتی روز های تعطیل با شماره های موسسه تماس بگرید و از خدمات همکاران ما بهره مند شوید .

نوشتهٔ پیشین
پرستاری از سالمند 65 ساله در منزل
نوشتهٔ بعدی
پرستار سالمند شبانه روزی در منزل

محتوای مرتبط

نگهداری از سالمند خانم در منزل

نگهداری از سالمند خانم در منزل

پرستاری از سالمند پوشکی در سعادت آباد

پرستاری از سالمند پوشکی در سعادت آباد

پرستار سالمند شبانه روزی در منزل

پرستار سالمند شبانه روزی در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

همین الان تماس بگیرید!